.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم برداشت کشت مجدد برنج بیان شد؛
تاکید استاندار مازندران بر توزیع به موقع نهاده‌های کشاورزی

استاندار مازندران گفت: فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها موظف هستند کودها و نهاده‌های کشاورزی را به موقع در بین کشاورزان توزیع کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ربیع فلاح ظهر امروز در مراسم برداشت کشت مجدد برنج در روستای طغان از بخش لاله‌آباد بابل اظهار داشت: کشاورزی حرفه بسیار مشکل و طاقت فرساست و وظیفه مسئولان کاهش این مشکلات برای بهره‌وری بهتر است.

وی افزود: باید اقدامات اساسی و برنامه مدونی در مورد ترویج و رفع موانع توسعه کشاورزی در مازندران انجام شود.

فلاح زهکشی و یکپارچه‌سازی اراضی را از ضروریات توسعه  بخش کشاورزی برشمرد و افزود: رفع نیازهای کشاورزان به عنوان قشر تاثیرگذار در تامین نیازهای غذایی کشور به عنوان تولیدکنندگان محصول استراتژیک برنج در هر شرایطی باید انجام و اعتبار مورد نیاز فراهم شود.

استاندار مازندران از توزیع نهاده‌های کشاورزی با قیمت مناسب بین کشاورزان در سال آتی خبر داد و تصریح کرد: گرچه تاکنون در مورد نهاده‌های کشاورزی اقدامات اساسی انجام نشده است اما به کشاورزان قول مساعد می‌دهم در سال جاری، بذر، کود و نهاده‌های کشاورزی به قیمت مناسب و به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد تا نیاز به خرید از بازار آزاد نداشته باشند.

فلاح رسیدگی به مشکلات کشاورزان و بررسی راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت کشاورزی را از مهم‌ترین وظایف مسئولان برشمرد و بیان داشت: در سال حماسه اقتصادی مردم مطالبات به حقی دارند که بنده درخط مقدم رسیدگی به این مطالبات هستم و تلاش می‌کنم این حق ادا شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی تنها با اتحاد و برادری حل می‌شود، بیان داشت: گرچه کشت دوم و سوم بسیار عالی است اما کارشناسان کشاورزی باید کار مطالعاتی و تحقیقاتی لازم را انجام دهند تا کشاورز متضرر نشود، ضمن اینکه بعد کشت دوم می‌توان به کشت محصولات دیگری غیر از برنج نیز توجه شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضایی 5 مهر 1392
آقای استاندار مشکل اصلی کشاورزی استان فقط و فقط ریاست سازمان کشاورزی استان می باشد این شخص موجب رکود کشاورزی و بدبختی کشاورزان استان شده خواهشمند است اقدامی اصولی انجام دهید . کود و بذر وادوات کشاورزی و..... بعد ار سوء مدیریت باید در الویت باشد و متاسفانه هر چه مدیر ضعیف و بیکارآمد بود را دوربر خود جمع کرد . امیدوارم بتوانید اقدام اساسی انجام دهید البته قابل ذکر است که ایشان از طرف سیاسون و نمایندگان تحت حمایت بوده و خودشان را پشت آنها قایم میکند
علی 6 مهر 1392
استاندار محترم فکری به حال چاههای غیر مجاز که هر روز حفر میشود و در اینده به جای اب شیرین باید اب شور نصیب کشاورزان گردد ,بکنید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.